Kundeservice
Fragt og Levering
Lagerstatus
Når du bestiller varer hos os, kan du se lagerstatus under overskriften på produktsiden. Er varen på lager, ses et grønt symbol. Er varen ikke på lager, ses et orange symbol og en kort forklaring. Ved orange symboler skal varen bestilles hjem, før vi kan levere din bestilling.
NB: Har du bestilt flere varer, hvoraf en eller flere ikke er på lager (orange symbol), sendes din bestilling samlet, så snart vi har dem alle på lager.
Leveringsudgifter
Vi sender din bestilling gratis i Danmark uanset hvilket fragtmetode du vælger. Levering til udlandet afhænger af leveringsland. Fragtudgiften oplyses ved indkøbskurven på bestillingssiden
Forsendelse i DK
Du kan vælge at få din pakke leveret med enten: GLS eller PostNord
Du kan vælge at få pakken leveret til en postbutik i nærheden af din adresse eller hjem til din dør.
Du kan også vælge flexlevering, som betyder at postmanden må stille pakken. I så fald skal du ved bestilling angive hvor de må stille pakken f.eks. 'i garagen'.*
Bemærk at vi ikke erstatter bortkomne pakker hvis du har valgt flexlevering.
Når din ordre er sendt
Sporingsnummer
Når din ordre er afsendt, modtager du en email med besked om sporingsnummer på pakken og link, hvor du kan spore forsendelsen.
Faktura
Du modtager også en e-mail med din faktura som er vedhæftet som pdf-fil.
EAN nummer?
Har du bestilt med EAN-nummer, sendes fakturaen elektronisk.
Husk din pakke
Husk at afhente din pakke inden 14 dage hvis den er lagt i en postbutik. Pakken returneres til os, hvis den ikke afhentes inden.
Du kan også spore din forsendelse her:
Returnering og fortrydelse
Hvis du har modtaget nogle varer, som du ønsker at fortryde købet af, eller skal have byttet grundet skader eller fejl ved bestilling, kan du herunder læse mere om returnering.
Du har 14 dage fra modtagelse / afhentning af din bestilling, til at fortryde eller returnere dit køb. Se de fulde handelsbetingelser her.
Vores varer opbevares og sendes fra vores lager i Glostrup. Adressen er også returadressen:
eAnatomi ApS
Naverland 33
2600 Glostrup
Danmark
Alle varer, som skal returneres, skal sendes eller afleveres til ovenstående adresse. Som kunde har du mulighed for at:
1) Returnere personligt i Glostrup
Du afleverer varerne personligt på adressen i normal arbejdstid man-fre.
2) Returnere med posten - du betaler portoen på posthuset
Du sender varerne til adressen - helst med sporingsnummer, så varerne kan erstattes, hvis de ikke ankommer. Du køber selv portoen på posthuset. Husk at vedlægge information om dit ordrenummer.
3) Købe returporto hos os
Du kan købe et link til returporto med sporing, som du kan udskrive hos dig selv og sætte på pakken. Dette koster 75,- DKK inkl. moms, som modregnes i det beløb, du skal have retur. Ønsker du at købe et link til returporto, bedes du blot skrive til os og informere os om dit ordrenummer.
Har du bestilt noget forkert og ønsker noget andet?
Så er det nemmest at bestille det, du ønsker med det samme og returnere det forkerte jf. ovenstående muligheder. Vi har desværre ikke mulighed for at bytte varer på lageret direkte, da returnering og køb er to adskilte processer i forhold til fakturering og betaling / kreditering.
Er der fejl på varen, du har modtaget?
Transportskader
1. Hvis emballagen er beskadiget, og skaderne stammer herfra, skal Postnord erstatte pakken. Informer os derfor venligst om skaderne og send meget gerne nogle billeder, så vi kan oprette en reklamationssag hos Postnord. NB: Det er vigtigt at gøre dette indenfor 24 timer, hvis der skal opnås erstatning.
Fejl eller mangler
2. Skyldes fejlen ikke transportskader, men fabriksfejl eller pakkefejl, løser personalet i eAnatomi problemerne hurtigst muligt til mindst mulig gene og selvfølgelig omkostningsfrit for dig. Kontakt os blot hurtigst muligt med dit ordrenummer.
Tilbagebetaling af købsbeløb
Har du returneret varer til os under ovenstående forudsætninger, vil beløbet for disse varer blive krediteret til dig. Er betalingen sket med dankort / kreditkort, føres beløbet tilbage til samme kort, som blev anvendt ved bestillingen. Har du modtaget en faktura med kreditbetingelser og betalt via bankoverførsel, skal vi have oplyst dit bankkontonr. til brug ved krediteringen. Tilbagebetaling sker normalt indenfor få dage, efter vi har fået varerne retur og set dem.
Levering til udlandet
Vi sender til alle lande i EU samt Grønland, Island og Færøerne.
Sverige
Bestiller du fra Sverige, bedes du besøge vores svenske side www.eAnatomi.se, hvor priserne ses i svenske kroner. Bestiller du fra en virksomhed i Sverige, har du mulighed for at oplyse dit VAT-nummer for at handle momsfrit.
Norge
Bestiller du fra Norge, afregner vi priser i DKK og eksklusiv moms. Vi gør opmærksom på at told og moms pålægges ved indførsel til Norge, da Norge er udenfor EU.
Vi sender varerne fra vores danske lager via fragtfirmaet UPS ofte med levering indenfor 2-3 dage.
Grønland, Island
Alle priserne på eAnatomi.dk vises inklusiv moms. Ved salg til lande udenfor EU fjernes den danske moms. Fragtudgiften på hjemmesiden er vejledende og vil blive opdateret jf. ordrens volumen.
Bemærk at lokal moms og toldgebyrer kan tillægges ved ankomst til Grønland og Island. Disse udgifter betales af modtageren.
Øvrige lande i EU
Vi sender til alle lande i EU uanset kundetype. fragtpris fremgår på bestillingssiden.
Bemærk at har du et gyldigt VAT nummer, vil momsen blive fratrukket inden afregning, da leveringen vil være en EU-levering mellem VAT-registrerede virksomheder.
Hvem kan bestille?
Du kan bestille, uanset om du er privatkunde eller ansat i en offentlig eller privat virksomhed. Alle momsregistrerede kunder kan oplyse deres VAT-nummer / organisationsnummer for at handle momsfrit.